2016. november 10., csütörtök

Séta Budapest utcáin (őszi képekkel)

A Halloweent gyászoló bejegyzésemben már írtam arról, hogy Budapesten jártam, egy iskolai kiándulás alkalmából, amit október 23 alkalmából szerveztek és olyan helyszíneket látogatuunk meg, amik valamlyen módon kapcsolódnak a az 56-os forradalomhoz és magáoz a diktatúrához.
Voltunk a Terror házában, a Szikla kórházban, a Hősök terén, a parlamentben, a Csodák palotájában, megnéztük a Mi magyarok kiállítást, este hajókáztunk a Dunán, moziztunk a West endben, illetve vásároltunk is.

Habár lehet jobban illene a "séta" helyére a "loholás" a címben, mivel ez majdnem 3 napi kugyagolást jelentett. A kedvencem az volt, amikor több mint 2 órát álltunk a határnál és kib@szott hideg volt a buszban. Komolyan mondom, majd' megfagytunk, kint nem volt olyan hideg, mint a buszban.

Be is fejezem a panaszkodást és inkább mutatom a képeket

A szálláshelyünkön

Szent István bazilika

A parlament

Egy tisztázatlan körülmények között készült kép rólam

A lánchídon

Itt épp várakoztam és nem volt jobb dolgom, mint a kezemet fényképezni. A kézmodellek elbújhatnak mellettem

A parlament éjszaka a hajóról