2015. április 28., kedd

Hallgassunk dark jellegű zenét - kihívás Egy denevérfióka kedvencei: Top 5 szám/banda, amit a kezdetek kezdetén nagyon szerettél, ma már kevésbé


Olyat nem igazán tudnék írni, amit régen szerettem, de ma már nem annyira, esetleg olyat, hogy régn rongyosra hallgattam, de még mindig szeretem, csak csitkán hallgatom :D



Trillium - Coward
Az első bandák közt volt^^ Akkoriban ilyen félelmetesebb zenéket hallgattam, nekem akkor ez volt a gothic zene.


Within Temptation - Jillian
Azok a régi szép idők...


Xandria - Vampire
Még mindig imádom. Annyira jó, egyszerre kemény és sötét is. Jó fél évig csengőhangom is volt és mindenki frászt kapott, amikor megszólalt :))


Evanescence - Imaginary
Ha van valami, amit tényleg hiper-szuper rongyosra hallgattam, akkor ez az. Ó, hogy menyire depressziós voltam én akkoriban és mennyi fájdalmat éreztem a hallgatása közben. Az a mély ürességérzet, amit az egész testedben érzel... na, hát mindez eszembe jut róla, de akkor is az örök kedvencek listáján szerepel (mennyire mazochista vagyok)


Elysion - Killing my dreams
Borongós, sötét, téli napokat juttat eszembe.


És végül egy bónusz hatodik, ami kicsit kilóg a sorból (műfajilag), de akkoriban rengeteget hallgattam

Maximum the hormon - Shimi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése