2015. április 20., hétfő

Hallgassunk dark jellegű zenét - kihívás Top 5 zseniális dalszövegű szám

The 69 eyes - Sister of charity
Leginkább a refrén szövege fogott meg:

"I've never seen the dawn like this before
Tears on the night turn to diamonds in your eyes
In the face of the world's ugliness
Sister of charity
Remains a mystery"




Zadera - Fallen
Ez már elég depressziós, "érvágós zene" (azt hiszem). Egyszer olvastam a gyakori kérdések.hu-n, hogy valaki kérdezett valamit az Evanescence zenéjével kapcsolatban, erre azt válaszolták, hogy a régi goth zenék nem olyan "érvágósak", mint az Evanescence. Na most ezt megcáfolnám... (persze semmi bajom nincs egyik zenével sem, egyszerűen csak mint érdekesség). Amúgy meg épp ezért tetszik a szövege.

"When the hate seduces my soul
Darkness comes into my heart
Now my way goes along the abyss
The blade cut deeply in to my hand
- but I don't feel any pain"

"Blood soaks my velvet dress
My Life runs out of my veins"



Theatres des vampires - Black mirror
Talán ez is elmondható depressziósnak, de helyettem beszéljen inkább a szöveg

"In my life cell a lonley place
Purple light that never stops"

"Everyday the same... Again and again
A terrible noise that rise from there
I hear their call...
They could eat me
I scream without voice
Nobody is here in my life cell

Silence... It prepares us to die

Devi-hate obsession
It makes me blind
This life is steeling my sight

Behind me... A black mirror"


Mirage - Szeánsz
Egyszerűen gyönyörű. Még annak idején Trish blogján találkoztam ezzel a bandával és első hallásra beéjük szerettem.

"Utolsó óra, utolsó tánc,
Sötét szobákban, sötét szeánsz,
Varázsedényben varázsital,
Te akartad és téged akar."

Two witches - Bites andd bloody kisses
Hogy én mennyire szeretem az ilyen szövegeket!

"Shadows whisper through the mirrors
Moans of passion leave the grave
My inebrity fills the emptyness
Left by the twilight of the day"


Loreena Mckennit - All souls night
Egyszerűen gyönyörű! A szöveg, a zene, az énekesnő hangja....minden. Egyébként Halloweenkor ismertem meg ezt a szépséget, amikor angolórán ezt tanultuk, mivel kötődik a témához.

"Bonfires dot the rolling hillsides.
Figures dance around and around
to drums that pulse out echoes of darkness;
moving to the pagan sound.

Somewhere in a hidden memory
images float before my eyes
of fragrant nights of straw and of bonfires,
dancing till the next sunrise."

"I can see the lights in the distance
trembling in the dark cloak of night.
Candles and lanterns are dancing, dancing
a waltz on all souls night."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése