2015. január 30., péntek

Hallgassunk dark jellegű zenét - kihívás Top 5 Mátyás Attila

"(Fuck Off System, Sex Action, Action, Agnus Dei, Mátyás Attila Band, vagy bármelyik projektje, vagy dal, aminek az előadásában, írásában, stb közreműködött)"

Ezek közül csak a Fuck Off System-et ismerem. Amikor először találkoztam velük, valami megfogott bennük. Igazából nem tudom pontosan, hogy mi. Lehetett az a szöveg, a dallam vagy a hangulat... Talán ezt nevezik úgy, hogy "szerelem első hallásra". Szinte az összes zenéjükt szeretem, úgyhogy igyekszem tényleg a kedvenc-kedvenceket bemutatni :)


Öngyilkos vágyak
Érdekes... a témája szomorú, de maga a zene elég vidám. Nekem legalábbis úgy tűnik.


Lebegés
Mindig elszomorít, amikor hallgatom, de egyszerűen annyira jó, annyira gyönyörű.


Hold
Ezt is már rongyosra hallgattam, főleg az utóbbi időkben. Bár már kezd csillapodni ez a nagy szerelem, de attól még mindig a kedvencek közt van.


Utolsó üvöltés
Ez volt az első. Akkor szerettem bele a bandába *-*


Nézz rám
Ez egy kicsit különbözik a többitől, mind szövegben, mind hangulatban, de ez is egyszerűen csodálatos.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése