2015. január 23., péntek

Hallgassunk dark jellegű zenét - kihívás Top 5 Nevergreen

Rendhagyó módon, most nem írom le a bandával való első találkozást, mivel nem emlékszem pontosan hogyan is történt. Itt-ott találkoztam velük, ajánlották, stb, én meg végül bele hallgattam. Már arra sem emlékszem, hogy mit hallottam tőlük először. Hogy milyen érzések kerítenek hatalmukba, amikor őket hallgatom? Nehéz lenne (érthetően) megfogalmazni. Érzek a zenéjükben valami erőt, lüktetést, de valahogy nyomasztó is. (Tudom, hogy már unjátok az ilyen cifrán megfogalmazott érzéseimet, dehát mit tehetnék? Ez van bennem..°~°)



Seregek ura
Eszerre kemény és magasztos. Imádom ezt a kombinációt :D


Álomtestvér
Immanuel Kant-ot idézve "Szép az, ami érdek nélkül tetszik".


Soha már
Érdekes, mennyi helyen visszaköszön Poe szólása, nem?


A harang értünk szól
Szomorkás, pesszimista, de egyszerűen gyönyörű. Szerintem ennek a legszebb a szövege


Szemet szemért
Hogy mi fogott meg ebben a zenében? Először is maga zene, másodszor pedig a hazafias szövege (romániai magyarként ez elég sokat jelent nekem).


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése