2015. január 14., szerda

Hallgassunk dark jellegű zenét - kihívás Top 5 Adrian von Ziegler

Habár egyszer már írtam róla itt, most írok megint és igyekszem más zenéket írni.
Mindig jó érzéssel tölt ez az ő zenéit hallgatni. Olyan szomorúak, mélyre hatóak, főleg, ha szomorú, vagy depressziós az ember. Arra az időre emlékeztet, amikor még csak ismerkedtem a szubkultúrával. Így utólag visszagondolva, mindenképp jó, hogy ilyen zene is helyet kapott a kedvenceim közt a sok Evanescence mellett :))



Ashes
Szomorkás, borongós. Az esős nyári napokat juttatja eszembe.


The Sealed kingdom
Szerelem első hallásra. Hogy mi fogott meg benne? A csengők, az időnként hallható huhogás, a dallama, és a hangulata. Egy sötét, kicsit talán beteges világba nyit kaput.


Wolves of the sea
Ez már egy vidámabb, pörgősebb muzsika.


Ghost bride
Nyuodt, kellemes érzéseket idéz elő, ha nem tudok aludni, gyakran hallgatom.


My black rose
Az első zene, amit hallottam tőle. Olyan lehangoló, lassú, bánatos... talán épp ez fogott meg benne, akkoriban én is ilyen voltam.

1 megjegyzés: