2015. január 11., vasárnap

Hallgassunk dark jellegű zenét - kihívás : Top 5 Nox Arcana

Mostmár én is elkezdem Trish kihívását, méghozzá a Nox Arcana-val :)



Kb 2 éve találtam rá erre az együttesre, teljesen véletlenül. A youtube-on böngésztem, amikor rákattintottam és egyből bele szerettem. Egy csomó számukat rongyosra hallgattam, rajzolás közben is a Nox Arcana zenéje csengett a fülemben, őket hallgatva aludtam el.

Azt hiszem, hogy az ő zenéjük áll hozzám a legközelebb, ezzel tudnám legjobban jellemezni magamat.

No, akkor lássuk a zenéket:

Sanctuary of shadows
Hogy mi fogott meg benne? Az egész zene úgy, ahogy van.


Labyrinth of dreams
Ez volt az első szám, amit hallottam tőlük. Sötét, titokzatos, misztikus, kísérteties, depresszív - így tudnám leginkább leírni.


Veni, veni Emmanuel
Ez is egy szomorkás, magányos, "gregorián-os" zene.


Hidden horrors
Ez már egy vidámabb szám, de a síri hangulat itt sem marad el. Hátborzongató, horrorisztikus, beteg.


Ligeia's lament
Egyszerűen gyönyörű, libabőrös vagyok tőle - bár egy kicsit eltér a többitől.


We are the legion
Síri hangulatú, ördögi, de mégis lenyűgöző.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése